شرایط تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا در زمان حال

۵۸ بازديد

Digital Marketing یا همان بازاریابی دیجیتالی از جمله رشته‌های نوظهوری بوده که در چند دهه‌ اخیر نظر اغلب کسب و کارهای بزرگ و کوچک را در تمام زمینه‌های کاری به خود جلب کرده است. هدف اصلی دیجیتال مارکتینگ، توسعه کسب و کار در فضای دیجیتالی، ارتباط هرچه بیشتر با مشتری و در نتیجه افزایش فروش است. 

 

بیشتر بدانید...

 

 

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا

 

در صورتی که می‌خواهید در مقطع کارشناسی رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا پذیرفته شوید، حتما باید اصل مدرک دیپلم را به همراه ریزنمرات و ترجمه آن ارائه دهید.

ناگفته نماند که مدرک آیلتس 6 یا تافل 80 به بالا برای اثبات تسلط شما به زبان انگلیسی واجب خواهد بود.

فراموش نکنید که به عنوان متقاضی، باید انگیزه نامه خود را تکمیل کرده و در اختیار دانشگاه قرار دهید.

 

شرایط تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

 

تحصیلات تکمیلی در رشته دیجیتال مارکتینگ در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌شود.

برای پذیرش در این رشته، رزومه تحصیلی خوب بسیار مهم است. نکته مهم این است که شما باید مدرک GRE را ارائه کنید. داشتن توصیه نامه از اساتید کارشناسی در مسیر اخذ پذیرش کمک زیادی به شما خواهد کرد. در ضمن فقط افرادی می‌توانند وارد تحصیلات تکمیلی شوند که دو سال سابقه کاری مرتبط داشته باشند.

 

مدارک لازم برای تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا

 


  • مدارک تحصیلی به همراه ریزنمرات و ترجمه آن ها
  • آیلتس 5 یا تافل 90 به بالا
  • مدرک آزمون GRE یا GMAT برای مقطع تحصیلات تکمیلی
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه
  • حداقل دو سال سابقه کار مرتبط برای مقطع تحصیلات تکمیلی

 

بهترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ

 

  • دانشگاه واترلو (University of Waterloo)
  • دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University)
  • دانشگاه یورک (York University)
  • دانشگاه متروپولیتن تورنتو (Toronto Metropolitan University)
  • دانشگاه تکنولوژی انتاریو (Ontario Tech University)
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia)
  • دانشگاه مونترال (University of Montreal)
  • دانشگاه مک مستر (McMaster University)
  • دانشگاه لاوال (Laval University)
  • دانشگاه آلبرتا (University of Alberta)

 

بهترین کالج های کانادا برای تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ

 


  • دانشکده مدیریت تورنتو (Toronto School of Management)
  • کالج فناوری و تجارت کانادا (Canadian College of Technology and Business)
  • کالج هامبر (Humber College)
  • کالج سنتنیال (Centennial College)
  • کالج سنکا (Seneca College)
  • کالج جورج براون (George Brown College)
  • کالج لمبتون (Lambton College)
  • کالج داگلاس (Douglas College)

 

هزینه تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا چقدر است؟!

 

شهریه رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا با توجه به مقاطع تحصیلی و دانشگاه های کانادا متفاوت است. با این حال، هزینه تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا به طور متوسط بین 13 تا 38 هزار دلار کانادا در سال متغیر است.

 

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا در 2024

 

اخذ بورسیه برای رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا نیازمند اخذ معدل و نمره زبان بالا است.

به طور مثال بورسیه Academic Improvement دارای ارزش 2 هزار دلار کانادا است که به افراد واجد شرایط اهدا می‌شود. 

International Student Scholarship هم یکی دیگر از این طرح‌های معروف است که بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود.

 

 

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید ادامه تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تحصیل در کانادا است. این رشته می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیار عالی با درآمدهای بالا را در کانادا برای شما فراهم کند.

یادگیری بازاریابی دیجیتال امروزه یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در زمینه‌ی کسب و کارهای آنلاین و حتی فعالیت‌های آفلاین اهمیت دارد. بازاریابی دیجیتال به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌هایی گفته می‌شود که برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات از طریق کانال‌ها و وسایل دیجیتالی مانند وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر وسایل ارتباطی مبتنی بر اینترنت به کار می‌رود. یادگیری بازاریابی دیجیتال به افراد این امکان را می‌دهد تا بتوانند استراتژی‌های ارتباطی و تبلیغاتی خود را بر اساس داده‌ها و آمارهای دقیق تر و بهینه‌تر طراحی کنند و با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، مخاطبان خود را به بهترین شکل ممکن جذب و درگیر کنند.

 

برای یادگیری بازاریابی دیجیتال، مهارت‌های گوناگونی نیاز است که شامل مفاهیم اصلی مانند SEO (بهینه‌سازی موتورهای جستجو)، SEM (تبلیغات در موتورهای جستجو)، تبلیغات روی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، مدیریت محتوا، تحلیل داده‌ها و... می‌شود. این مهارت‌ها افراد را قادر می‌سازد تا به طور مؤثر و با کیفیت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و محتوای مناسب و جذابی را برای آن‌ها ارائه دهند، در نتیجه برند خود را بهبود دهند و فروش‌های خود را افزایش دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.